Karpuz diyet listesi karpuz diyeti nasıl yapılır - Diyet

Nasıl Zayıflarım

NASIL ZAYIFLARIM

Son Yazılar

Home Top Ad

Reklam

20.6.18

Karpuz diyet listesi karpuz diyeti nasıl yapılır

Karpuz peynir diyeti nedir?

Karpuz peynir diyeti, uygulaması en kolay olan diyetler arasında yer alıyor. Karpuz karbonhidrat içeriği sebebiyle aşırı yenildiğinde kan şekerini yükseltiyor. Oysa yanında protein kaynağı olan peynir ile tükettiğinizde, peynir kan şekerinin hızlı bir şekilde yükselmesine engel oluyor. Hem şeker oranınızı dengeleyen hem de vücudunuzun su ihtiyacını karşılayan bu diyet programı sayesinde kısa sürede kilo vermek mümkün.



Yaz ayları gelip karpuz kabuğu denize düşünce öğlen ya da akşam yemekleri için hem serinletici hem de sağlıklı olduğu için tüketilen karpuz - peynir ikilisi akla geliyor. Ancak bazı kişiler; ‘Karpuzdaki şeker oranı yüksek’ diyerek endişe ederken, bazıları da; ‘En güzel zayıflama diyeti’ diyerek bol bol karpuz ve peynir tüketmeyi tercih ediyor. Biz de akıllardaki bu soruları cevaplamak adına, hangisinin daha doğru olduğunu ele alıyoruz. Karpuz yaz meyveleri içinde su oranı en yüksek olanı.

Aynı zamanda uygun fiyatlı olması, serinletme özelliği, lif içermesi ve tatlı tadı da birçok kişi için ilk akla gelen seçim olmasını sağlıyor. Peynir ise iyi hem iyi bir protein hem de kalsiyum kaynağı olduğu için oldukça sağlıklı. Yine de karpuz ve peynir ikilisinden mucize beklememenizi öneriyoruz! Zira bu ikili zayıflamanızı hızlandırmıyor, sadece serinlemenize yardımcı oluyor. Ancak bu ikiliyi tüketirken de dikkat edilmesi gereken ayrıntılar bulunuyor.

 


Karpuz diyeti nasıl yapılır?


Eğer yüksek tansiyonunuz olduğu için tuz kısıtlamanız gerekiyorsa mutlaka tuzsuz peynir tercih etmeli ya da peyniri bir gece önce ılık suya yatırıp yemeden önce suyunu değiştirip bir saat daha bekletmeyi denemelisiniz. Bununla birlikte eğer diyet yapıyorsanız, kolesterolünüz yüksekse ya da karaciğerinizde yağlanma varsa mutlaka az yağlı peynir tercih etmelisiniz. Tabii ki peynir seçimi yaparken iki parmak kalınlığında yaklaşık 30 gramlık ortalama bir dilimin, bir köfteye eşdeğer protein ve yaklaşık 70 kalori içerdiğini unutmamalısınız. Ayrıca karpuzun su oranı yüksek olduğu için mideyi şişirir, serinletir ve düşük kalorilidir. Bu yüzden tok tutarak kolay bir zayıflama yöntemi sağlar gibi görünür. Ancak kontrolsüz tüketimi şeker içeriği nedeniyle yine de doğru değil. Sağlıklı bir bireyin günlük üç, dört porsiyon meyve tüketmesi yeterli, ancak meyvenin bol olduğu bu mevsimde sürekli karpuz yemek diğer meyvelere ve kendinize de büyük haksızlık olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Sayfalar