Boyundaki yağlardan nasıl kurtulurum - Diyet

Nasıl Zayıflarım

NASIL ZAYIFLARIM

Son Yazılar

Home Top Ad

Reklam

11.4.18

Boyundaki yağlardan nasıl kurtulurum

Her zaman karın ve kalçadaki yağların dışında bir de boyunda kurtulmamız gereken yağlar vardır. Egzersiz hareketleriyle bu boyundaki yağlardan kurtularak kendimizi daha iyi ve daha zinde hissedebiliriz.

Egzersiz dışından çoğu kadın boyun ve çene yağlarından kurtulmak için ameliyat masasına yatmakta ve operasyon geçirmekte ancak yapacağınız egzersizlerle ameliyat operasyon geçirmeden bu yağlardan kurtulmak mümkün.



Boyun yağından kurtulmanın bazı yolları şunlardır:
Boyun döndürme egzersizini yapın
Vücudunuzdaki boyun yağını veya diğer yağları azaltmak için egzersiz yapmanız yeterli. Boyun egzersizleri söz konusu olduğunda boyun döndürme egzersizi en iyilerinden biridir.
Boynunuzdaki kasları güçlendirmeye yardımcı olur, boyun esnekliğini geliştirir. Düz oturun ve kafanızı düz bir şekilde direk karşıya bakar gibi konumlandırın. Sola bakmak için kafanızı yavaşça çevirin. Ardından yavaşça sağa dönderin. 10 kez tekrar yapın. 
Yana eğme egzersizi yapın 
Bu egzersiz boyun kaslarınızı ve üst sırtınızı güçlendirecektir. Oturun ve düz durun, sağ elinizi başınızın sağına koyun, kafanızı yavaşça sağa doğru eğin ve sağ elinizle geri itin, 10 ila 20 saniye tutun. Aynı işlemi sol tarafınıza yapın, günde 2-3 kez, 10 kez tekrar edin.
Ağız egzersizini yapın
Ağız egzersizi, boynunuzdaki yağdan kurtulmanın basit ve etkili bir yoludur. Ağzınızı kullanmak boyun kaslarınız üzerinde etkilidir. Düz durun ve ağzınızı genişçe açın. Alt dudağınızı alt dişiniz üzerine koyun ve 15 saniye tutun. Daha sonra yavaşça dudaklarınızı bırakın. Bunu günde 2-3 kez 7 dakika boyunca yapın.
Otururken kambur durmayın
Boynunuzda biriken yağdan kurtulmak için duruşunuz önemlidir. Oturuş şekliniz boyun ve çene kaslarınıza büyük etki yapabilir. Örneğin, otururken hafifçe eğilme alışkanlığınız varsa boynunuzdaki kasları etkileyerek güçsüzleştirir. Bu da, boyun etrafında yağ birikintilerine yol açar.
Kafanızı yüksek tutarak düz oturmaya çalışın. İyi bir duruşla oturmak boynunuzdaki yağların ve kırışıklıkların düzelmesine yardımcı olur.
Kalori alımınızı azaltın
Boyun yağının ana nedenlerinden biri de fazla kalori alımından ortaya çıkan obezitedir. Dolayısıyla, günlük kalori alımını azaltmak, boyun veya karnınız gibi vücudun farklı yerlerinde birikmiş toplam yağ ve kiloyu azaltmak üzerinde etkilidir.
Kalori alımınızı azaltmak için her öğünde küçük porsiyonları yiyin. Peynir, tereyağı, mayonez, kızarmış yiyecekler, paketlenmiş meyve suları, yağlı ve tatlı gibi yüksek kalorili gıdalardan kaçının. 
İştahınızı azaltmak için yemeklerden önce salata yiyin ve 1 bardak su için. Fındık ve tohum gibi sağlıklı çerezler tüketin. Taze sebze ve meyve yiyin. Rafine gıdalar yerine tahıl gibi sağlıklı karbonhidratlara geçiş yapın.
Bol su tüketin
Su, sağlık ve ideal vücut ağırlığını korumak için gereklidir. Yeterli miktarda su içmiyorsanız kilo vermeniz zordur. Çünkü su vücudun toksinleri atmasında önemli bir rol oynar. Ayrıca su iştahınızı kontrol etmeye yardımcı olarak aşırı yemek yemenizi önler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Sayfalar