Karnınızı 5 egzersizle düzleştirin - Diyet

Nasıl Zayıflarım

NASIL ZAYIFLARIM

Son Yazılar

Home Top Ad

Reklam

1.7.16

Karnınızı 5 egzersizle düzleştirin

Bu 5 hareketle karnınızı düzleştirebilir fit bir vucuda sahip olabilirsiniz.

1- Plank hareketi Ön kollarını yere daya. Karnından güç alarak 20 saniye bu pozisyonda dur. Günde bir kez yapman yeterli. Üçüncü günden itibaren, her gün 10 saniye artır.
2- Bridge hareketi Sırtüstü pozisyonda, tabanların yerde olacak şekilde dizlerini bük. Kalçanı ve karnını sıkarak köprü pozisyonuna kalk. Beşe kadar say ve yavaşça yere in. Beş defa tekrarla.
3- Crisscross hareketi Sırtüstü pozisyonda, dizlerin bükülü şekilde mekik çeker gibi sola doğru kalk, aynı anda sol dizini kendine çek. Sağ dirseğini sol dizine değdirmeye çalış. Ardından diğer yönde tekrarla.
4- Twist hareketi Ayakta dururken uzunca bir sopayı boynunun arkasından omuzlarına yerleştir, ön kollarınla tut. Ayaklarını omuz genişliğinde aç. Kalça ve bacakların sabit olacak şekilde gövdeni sağa çevir, ardından sola çevir.
5- Standing Oblique Crunch hareketi Sopayı twist hareketindeki gibi tut. Ayaklarını omuz genişliğinde aç. Kalça ve bacaklar sabit olacak şekilde sağ yana doğru eğil. Hemen ardından sola doğru eğil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Sayfalar