Ticker

6/recent/ticker-posts

Ceyda düvenci nasıl zayıfladı

Düvenci, nasıl zayıfladığı sorulunca doğumdan sonra 83 kiloya, 44 bedene ulaştığını, bir diyetisyen kontrolünde zayıflamaya başladığını söyledi. Düvenci 1 yılda 15-16 kilo verdiğini, ikinci yılda da 8 kilo verdiğini belirterek şöyle dedi:
 
"Kilo tamamen yemek olayının bitmesi ile alakalı. Akşamları yemek yemiyorum. Gündüz porsiyonlarım yarıya düştü. Ekmek tüketimim minimumda. O da Sabah kahvaltılarında. Ama tatile gidersem yemeden içmeden kesmiyorum kendimi. Geçmişe göre yarısında doyuyorum artık. Artık gerçekten sağlıklı besleniyorum. Aldığım her besinin sağlıklı olmasına, eğer bir kaçamak yapacaksam bile bunun en sağlıklı, en lezzetli olmasına çok özen gösteriyorum. Tabii ki plates de yapıyorum."
 
Ceyda Düvenci, işini çok sevdiğini, uzun süre ayrı kaldığı sunuculuğa döndüğü için mutlu olduğunu, bir işi severek yapınca zorlanmadığını anlatırken, şöyle devam etti:
 
"Evet yoruluyorum. Vitamin haplarımı ihmal etmiyorum. Özellikle beslenmem de azaldığı için bu birazcık çabuk yorgun düşmeme neden oluyor. Saat 06.00’da kalkıyor, canlı yayına gidiyorum. 12.00’de canlı yayından sete geliyorum. Haftanın 5 günü canlı yayınım, 5 günü de set var. Pazar günü kesin çekimim oluyor. Cumartesi; kızımla ilgilenen abla izinde olduğu için bana ait gün olmuş oluyor. Cumartesi günü kızım Melisa uyurken kuaföre koşturuyorum; manikürdü, pedikürdü işlerimi hallediyorum. O uyanmadan eve koşuyorum. Sabah mutlaka güzel bir kahvaltı ediyoruz. Öğleden sonra dışarı çıkıp deniz kenarına gidip keyif yapıyoruz. Boş kalan yarım saatim, 1 saatim bile olsa kızım öncelikli. Erkek arkadaşım ve şahsi hayatım diye bir sıralamam var aslında."

Yorum Gönder

0 Yorumlar