Searching...
28.3.17

Metabolizmayı hızlandırmanın yolları

Sağlıklı besleniyorsunuz, düzenli spor yapıyorsunuz ama yine de tartının üzerine çıktığınızda hayal kırıklığı yaşıyorsunuz. Tüm bunların nedeni, metabolizma hızınız olabilir. Metabolizmanızı hızlandırmak için Cosmopolitan Dergisi'nin hazırladığı uzman onaylı taktiklere göz atın.

YEMEKTEN KORKMAYIN
Besinler düşmanınız değildir. Şok diyetler sindirim sisteminizin çalışma şeklini bozup aç kaldığını düşünmesine ve enerji tasarrufu yapmak adına metabolizma hızınızı yavaşlatmasına neden olabilir.

DOĞALA DÖNÜŞ
Metabolizma hızınızı yüksek tutmak için organik sebze ve meyveleri tercih etmenizde fayda var. Kemik gelişimi ve yapısı için büyük önem taşıyan kalsiyum eksikliği durumu ise metabolizma hızının yavaşlamasına neden oluyor.

ÖNCE EGZERSİZ
Uyanır uyanmaz yürüyüş yapmak metabolizma hızınızı artırır ve sonraki birkaç saat de yüksek kalmasını sağlar.

KOMEDİ İZLEYİN
International Journalof Obesity'de yayımlanan rapora göre, 10-15 saniye gülmek, 170 kaloriye kadar yakmanızı sağlıyor.

TAZE KOKULAR
Limon, portakal veya greyfurt... Hangi turunçgilin kokusu size hitap ediyorsa onu bulun ve bol bol koklayın..

0 yorum:

Yorum Gönder