Searching...
1.7.16

Karnınızı 5 egzersizle düzleştirin

Bu 5 hareketle karnınızı düzleştirebilir fit bir vucuda sahip olabilirsiniz.

1- Plank hareketi Ön kollarını yere daya. Karnından güç alarak 20 saniye bu pozisyonda dur. Günde bir kez yapman yeterli. Üçüncü günden itibaren, her gün 10 saniye artır.
2- Bridge hareketi Sırtüstü pozisyonda, tabanların yerde olacak şekilde dizlerini bük. Kalçanı ve karnını sıkarak köprü pozisyonuna kalk. Beşe kadar say ve yavaşça yere in. Beş defa tekrarla.
3- Crisscross hareketi Sırtüstü pozisyonda, dizlerin bükülü şekilde mekik çeker gibi sola doğru kalk, aynı anda sol dizini kendine çek. Sağ dirseğini sol dizine değdirmeye çalış. Ardından diğer yönde tekrarla.
4- Twist hareketi Ayakta dururken uzunca bir sopayı boynunun arkasından omuzlarına yerleştir, ön kollarınla tut. Ayaklarını omuz genişliğinde aç. Kalça ve bacakların sabit olacak şekilde gövdeni sağa çevir, ardından sola çevir.
5- Standing Oblique Crunch hareketi Sopayı twist hareketindeki gibi tut. Ayaklarını omuz genişliğinde aç. Kalça ve bacaklar sabit olacak şekilde sağ yana doğru eğil. Hemen ardından sola doğru eğil.

0 yorum:

Yorum Gönder