Searching...
10.7.16

Evde zayıflamak için egzesizler

Bu yoğunlaştırılmış 15 dakikalık egzersizler, fazlalıklardan çabucak kurtulmanı, kas yapmanı ve forma girmeni sağlayacak.
Kilo vermek ya da forma girmek için günde bir saat (hatta yarım saat bile) ayırmana gerek yok.
Tüm ihtiyacın olan 15 dakika.
European Journal of Applied Physiology’de yayımlanan bir araştırmada, 15 dakikalık direnç egzersizinin metabolizma hızlandırmada 35 dakikalık bir egzersiz kadar etkili olduğu bulunmuş.
Diğer bir araştırma, sadece 15 dakika egzersiz yapan kadınların programına daha bağlı kaldığını gösteriyor.
Bu nedenle, etkin olduğu kadar verimli de olan süper bir program hazırladık. Programın tamamı, haftada dört, altı kez, her seferinde sadece 15 dakikanı alacak.
Planın en önemli kısmı olan direnç egzersizleri, ince ve sıkı bir vücuda kavuşmanın en hızlı yolu. Kasları yapılandırır ve onlar da kalori yakar. Kaslı bir vücudun olmasından korkmana gerek yok; yarım kilo kas, aynı miktar yağdan yüzde 20 daha az yer kaplar. Bu sayede daha zarif ve güçlü olursun.
Belini inceltmek, kollarını forma sokmak, seksi bir kalçaya kavuşmak ya da ince bir görünüme sahip olmak… Bu programla hepsi mümkün!
Eline iki, beş kilo ağırlığında küçük bir sağlık topu veya dambıl al. Büyük sağlık topunun üzerine, sırtının üst kısmı ve başın topa yaslanacak şekilde sırtüstü uzan. Ayaklarını yerde birleştir ve sağlık topunu göğsünün hizasında tut.
Karın kaslarından güç al ve omuzların toptan kalkıncaya kadar mekik pozisyonuna geç. Sonra topu tavana doğru uzat .
Topu alçalt ve başlangıç pozisyonuna geri dön. 12-15 tekrar yap.
İPUCU:Hareketi kontrol etmek için, egzersizin tamamında karın kaslarından güç alıp sırtını düz tut
Ellerini omuz genişliğinde açıp sağlık topunun üzerinde plank pozisyonuna geç
(a). Sağ dizini göğsüne doğru çek
(b). Bir saniye böyle kal, ardından plank pozisyonuna geri dön. Sol dizinle tekrarla. Bunu bir tekrar olarak düşün. 12-15 tekrar yap.
mynet

0 yorum:

Yorum Gönder