Searching...
28.5.16

Hızlı kilo vermek için ip uçları

Yaz aylarında olabildiğince hafif, olabildiğince ince olmak için ne yapmalı, nasıl beslenmeliyiz? İşte hızlı kilo vermenin püf noktaları...
Pakette ve katkı maddesi içeren hazır gıdalar tüketmeyin. ( bisküvi, kek, kurabiye, çikolata, şeker, asitli içecekler, kremalı içecekler)

Günde 2- 3 litre olacak şekilde su içmelisiniz. Çay kahve çok abartmamak şartı ile içebilirsiniz. Ancak her bir fincan çayı ya da kahveyi içmeden önce 1 su bardağı su içmelisiniz.
Her öğünde bol miktarda çiğ sebze yemelisiniz. ( bu mevsimde en sağlıklı sebzeler mevsiminde olan; roka, maydanoz, dereotu, kıvırcık, göbek, havuç, turp, lahana vb. ) 

Her sabah 1 avuç maydanoz yiyin.Her gün 1 adet elma yiyin. 

Salata ve çiğ sebzelerinizi yerken üzerine mutlaka zeytinyağı ilave edin. Ayrıca taze limon suyu ve nar ekşisi ilave edebilirsiniz. 

1,5- 2 saat arayla günde 8 öğün beslenin. Böylece metabolizmanızı besinlerin termik etkisinden de yararlanarak maksimum hızda çalıştırmış olursunuz.

0 yorum:

Yorum Gönder