Searching...
30.5.16

Bisiklet Kaç Kalori Yaktırır?


 Bisiklet ile istediğiniz düzeyde kalori yakabilmek bazı faktörlere bağlıdır.Bu faktörler yaptığınız egzersiz süresi, uyguladığınız egzersizler arasındaki aralık, bisikletin eğimi ve gösterdiği dirençtir.Bunların dışında kullanıcının vücut yapısıyla ilgili faktörlerede bağlıdır.Bu faktörler ise vücut yağ-kas oranı,cinsiyet ve üst vücut egzersizlerinin düzenli bir biçimde uygulanıp uygulanmadığıdır.

Egzersiz ile yakılan kalori miktarı, yapılan egzersizin sonucunda kişinin kardiovasküler durumuna göre, kullanıcının düzenli egzersiz yapmasına veya yeni başlayıp başlamamasına göre de değişiklik göstermektedir.

Bu noktadanda anlaşılacağı üzere hiçbir egzersiz için net bir sayı verilemediği gibi,eliptik bisikletler içinde kalori yakma konusunda net rakamlar vermek söz konusu değildir.Çünkü bu değerler kişiden kişiye değişiklik göstermetedir.

Aşağıda yazmış olduğumuz verilerde cinsiyete ve vücut ağırlığına göre, yakılan yaklaşık ortalama kalori değerlerini gösteren veriler belirtilmiştir.
  • 30 Dakika eliptik bisiklet egzersizleri yapan 68 kg. bir bayan ortalama 387 kalori yakar.
  • 30 Dakika eliptik bisiklet egzersizleri yapan 81 kg. bir erkek ortalama 480 kalori yakar.
  • 30 Dakika eliptik bisiklet egzersizleri yapan 54 kg. bir bayan ortalama 310 kalori yakar.

0 yorum:

Yorum Gönder