Searching...
14.4.14

Tarkan diyeti

Siz de Tarkan gibi fit ve sağlıklı görünmek istiyorsanız, günlük beslenme programınızda sebze ve meyvelere ağırlık vermelisiniz. 3 tehlikeli beyaz, yani un, tuz ve şekerden uzak durmalı ve ayrıca bol miktarda su tüketmelisiniz. Tarkan diyet listesi, yazımızın devamında yer alıyor. Siz de bu diyet ile etkili bir şekilde kilo verebilirsiniz.  Geçtiğimiz yıllarda bu diyet sayesinde 76 kilodan 65 kiloya inen Tarkan, 1 ay gibi kısa bir sürede 10 kilo vermeyi başardı. İşte Tarkan’ın diyet sırrı…

1 Günlük Örnek Diyet Menüsü

Kahvaltı: 1 tatlı kaşığı diyet gül ya da vişne reçeli, 2 dilim tam buğday ekmeği, 5-6 adet yeşil zeytin, salatalık, domates, maydanoz tabağı
Ara Öğün: 1 adet portakal ya da 1 adet yeşil elma
Öğle: Göbek, roka, domates, salatalık ile hazırlanmış, zeytinyağlı ve limonlu salata, 35 gr ızgara tavuk ya da yağsız ton balığı
Ara Öğün: 1 bardak karışık meyve suyu( Taze sıkılmış nar ve portakal)
Akşam: Göbek, roka gibi yeşilliklerle hazırlanmış yeşil salata, domates, 100 gr ızgara balık ya da tavuk ya da biftek, 1 kase yoğurt
Yatmadan Önce: 1 fincan şekersiz yeşil çay
!! Dikkat etmeniz gereken önemli bir nokta, akşam yemeğinin en geç saat 19:30 da yenmesi gerektiği. Böylece siz yatana kadar, yediklerinizin hazmı da kolaylaşacak.

0 yorum:

Yorum Gönder