Searching...
8.4.14

Fast Food Diyeti LİSTESİ

Eğer bir fast food restoranında çabucak bir şeyler yemeyi seviyorsanız ve kolayca kilo vermenin yollarını arıyorsanız, Fast Food Diyeti size göre olabilir.
Bu size kandırmaca gibi gelebilir ama düzenli egzersiz ve dikkatli menü seçimi yaparsanız, Fast Food Diyeti ile kolaycı kilo verebilirsiniz.
Aslında, Fast Food Diyeti hemen hemen her büyük fast food restoranının menüsünde bulunan kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ya da aperatiflerden sağlıklı seçimler yapmak için altı haftalık bir rehberdir.
Bu meşgul anneler, otomobil bağımlıları ve fast food tadını ve kolaylığını seven ama sağlıklı beslenmek ya da kilo vermeye niyetli herkes için saçma olmayan bir yaklaşımdır
İnsanlar fast food sever çünkü tadı güzeldir ve uygun fiyatlıdır ve uzmanların ne dediği önemli değildir, onlar orada yemeye devam edeceklerdir. Peki sağlıklı gıda seçimleri yapmak neden çözüm olmaz  İnsanın gıda seçiminde bilgi edinmesi sağlığın iyileşmesi ve kilo verme yönünde doğru bir adımdır.
NE YİYEBİLİR?
Kilo verme gayretinde olanlar Fast Food Diyetinde, ızgara tavuklu sandviç, kırmızı biber, kumpir, kremalı meyve tatlıları ve  hatta küçük hamburgerlerin tadını çıkarabilirler. Bir dakika, kızarmış patates ya da yüksek fruktozlu mısır şurubu ile tatlandırılmış sodayı planın bir parçası sanmayın. Aslında Fast Food Diyeti programını takip ediyorsanız, sağlıksız trans yağlar almazsınız. Kızarmış yiyecekler de yasaktır. Ya da onları özlüyor olamazsınız.
En sevdiğiniz fast food yiyeceklerde sağlıklı değişikliklerle başlıca fast food restaurantlarında yağ ve kalori azaltarak hala bir diyetin tadını çıkarmak için basit ipuçları
Örneğin, 130 kalorilik bir tasarruf için ranch sos yerine sirke, yağ, baharat ve bitki karışımı sosları seçin.(daha az sos kullanın daha çok kaloriden tasarruf edin) tatlı soda yerine limonlu klasik soda sipariş edin 310 kaloriden kurtulun. Mayonez ve özel sosları unutun sandviç başına 170 kalori tasarruf edin.
Fast Food Diyeti, aynı zamanda otomobilinden çıkmak istemeyenlerden ziyade evde yemek yiyen meşgul ebeveynleri de harekete geçirecek, 15 dakika ya da daha kısa sürede hazırlanabilen besleyici öğünler için bazı basit yemek tarifleri de içerir.
NASIL ÇALIŞIR
Fast Food Diyeti aşağıda önerilen yiyecek ve içeceklerin seçimi(toplamı günlük 1.500 kalori)  ve günlük 1,5 km yürüyüş kadar basit bir programdır.
1,5 km yürümek ve alınan yiyecek miktarından günlük 250 kalori kesmenin sonucu günlük 500 kalori eksiltmek ya da haftada yaklaşık 450 gram kilo vermektir
Eğer programı tutarlı bir şekilde takip ederseniz, yılda yaklaşık 23 kiloyu ortadan kaldırabileceksiniz.
Ve aç olmayacaksınız. Akıllı seçimlerle,  kek yiyerek de diyet yapılabilir
Mayonezsiz marul ve domatesle bezenmiş tam tahıl ekmekli bir ızgara tavuk sandviç, işte süper hamburger yerine daha az kalorili doyurucu bir sandviçiniz var.

0 yorum:

Yorum Gönder