Searching...
11.4.14

Alman diyeti

Alman diyetiyle birlikte zayıflama yöntemleri ve beslenme alışkanlıklarınızı değiştirebilirsiniz. Bu diyette sadece günlük yediğiniz besinlerin yani ek olarak belirteceğimiz, diyet listesindeki besinleri ve içecekleri tüketmenizdir. Ayrıca budiyeti spor ve egzersiz ile destekleyerek daha sağlıklı kilo verebilirsiniz.

1 Ayda yaklaşık olarak 6 kilogramarasında kilo verebileceğiniz, alman diyetiyle birlikte formunuza kavuşabilir. Sağlıklı zayıflayabilirsiniz. Trdiyet.com, olarak alman diyetinde tüketeceğiniz besinleri açıklıyoruz.

Alman diyetinde ilk gün normal günlük öğünlerinizi yaparken sabah kahvaltılarında 2 adet maden suyu içiyorsunuz, kahvaltıdan sonra. Öğle yemeğinden sonrada aynı şekilde, akşam yemeğinden sonrada maden suyu içerek ilk günü tamamlıyorsunuz.

İkinci gün; Portakal ve greyfurt meyvelerini sıkarak, yaklaşık olarak 1 litre meyve suyu elde ediyoruz. Elde edilen bu suyu sabah, öğlen ve akşam olmak üzere 300 ml seviyesinde tüketiyoruz..

Alman diyetince üçüncü gün; Üçüncü gün normal beslenmemizin üstüne, kiraz, kayısı ve karpuz ekliyoruz. 3.gün 25 adet kiraz, 10 adet kayısı, yarım karpuz tüketiyoruz.

Alman diyetinin dördüncü gününde; Bitkisel çayımız olan yeşil çayın zayıflatıcı etkisinden yararlanıyoruz. Her öğünden önce  bir fincan içiyoruz.

Alman diyetinde beşinci gün; Ananas ve bol, bol sebze yeşillik yiyoruz.

Alman diyetinin altıncı günü; Mevsim meyveleri ve tüm yeşillikler serbesttir.

Alman diyetinin yedinci günü ; İlk gün yaptığımız maden suyu aşamasını tekrar son günde tekrarlayarak diyetimizin ilk haftasını bu periyotta tamamlıyoruz. Alman diyeti programı size uygun olmayabilir. Size en uygun diyet listesini sadece diyetisyenler verebilir. Doktorunuza başvurmadan diyete başlamayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder