Searching...
22.4.14

1 Haftalık diyet listesi mehmet öz

Sağlık alanında yaptığı ve halende çalışmalarına ara vermeden devam eden Mehmet Öz tarafından sürekli olarak sağlıklı yaşam konusunda programlar aracılığıyla bilgilendirmeler yapılmaktadır. Son zamanlarda diğer uzmanlarda da olduğu gibi fazla kilolara dikkat çekilmektedir.
Bilindiği üzere günümüz ölümcül hastalıkların birçoğunun kaynağında fazla kilolar gösterilmektedir. Mehmet Öz 1 haftalık diyet adıyla önerilen program sayesinde hızlı bir şekilde kilo verilebilmektedir. Diyetler kişilerin özelliklerine göre farklılık gösterse de bu tarz hafif diyetler herkes tarafından rahtlıkla uygulanabilmektedir. Sebze ve meyve ağırlığı çok açık ve net bir şekilde görülen bu diyetin kişileri çok zorlamadığı görülmektedir. Ayrıca yenilmesi gereken besinlerin tamamının sindirimlerinin kolay oldukları dikkatlerden kaçmamaktadır.

Diyetin sabah kahvaltısında 1 adet mevsim meyvesi 1 adet kepekli ekmek 1 şeker kaşığı çilek ve salatalık yenilmesi yeterli olmaktadır. Sabah kahvaltısının geç saatlere bırakılmaması gerekmektedir. Hem sağlık açısından hem de diyetin etkinliği bakımından oldukça büyük bir önem taşımaktadır. Öğle yemeğinde haşlanmış ızgara eti 1 tabak yoğurt 1 dilim buğday ekmeği domates ve yemekten sonra şekersiz çay veya kahve içilebilmektedir. Özellikle öğle yemeklerinden sonra içilen sıcak içecekler sindirimi kolaylaştırabilmektedir. Akşam yemeğine çok daha büyük bir önem vermek gerekmektedir. Aksi takdirde diyetin her hangi bir faydası kalmamaktadır. Yemekte 1 dilim kızarmış ekmek bol salata az yağlı 1 bardak ayran ve yatmadan önce ise 1 bardak şekersiz ıhlamur içilmesi tavsiye edilmektedir.
Ayrıca diyet haricinde de insanların günde en az 15 litre su içmeleri tavsiye edilmektedir. Vücudun susuz kalması durumunda ortaya birçok tehlikeli durum çıkabilmektedir. Direnç bakımından da su içmek büyük bir önem taşımaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder